بازار آنلاین پارچه نساجیت

در این وبلاگ، درباره انتخاب انواع پارچه، پارچه پرده ای و پارچه کالای خواب، کاربردهای انواع پارچه و اخبار دنیای پارچه می خوانید.

بازار آنلاین پارچه نساجیت

در این وبلاگ، درباره انتخاب انواع پارچه، پارچه پرده ای و پارچه کالای خواب، کاربردهای انواع پارچه و اخبار دنیای پارچه می خوانید.

معرفی پارچه مبلی پتینه

در دنیای دکوراسیون، پارچه مبلی نقش مهمی در القا حس و حال و زیبایی فضا ایفا می‌کند. در میان تنوع بی‌نظیر جنس‌ها و طرح‌ها، پارچه مبلی پتینه با ظاهری منحصر به فرد و کلاسیک، جایگاه ویژه‌ای یافته است. این نوع پارچه با کیفیت بالا و ظاهر منحصر به فردی که دارد توانسته به یکی از پرطرفدارترین پارچه های مبلی تبدیل شود. در این مقاله به معرفی و بررسی ویژگی های پارچه مبلی پتینه خواهیم پرداخت.

پارچه پتینه چیست؟

کلمه پتینه به معنای قدیمی و کهنه است استفاده از پارچه مبلی پتینه ظاهری اصیل و با شکوه به مبلمان می‌دهد. پارچه پتینه از ترکیب کردن چند رنگ با یکدیگر به وجود می‌آید و به همین دلیل رنگ های روی این پارچه مبلی، به صورت ابر و بادی هستند. 

از لحاظ جنس نیز پارچه پتینه، جنسی شبیه به پارچه مخمل دارد و طرح های آن کاملا قابل لمس هستند. در ایران بهترین پارچه های پتینه محصول کارخانه های یزد هستند.

ویژگی های پارچه مبلی پتینه

از آنجایی که تعویض پارچه مبلی امری دشوار و هزینه بر است، خرید پارچه مبلی از اهمیت زیادی برخوردار است. در ادامه به معرفی و بررسی ویژگی های پارچه مبلی پتینه پرداخته‌ایم تا شما با آگاهی کامل بتوانید پارچه مبلی مناسب خود را انتخاب نمایید:

استحکام بالا

پارچه مبلی پتینه، مقاومت و استحکام بالایی در برابر کشش و وزن اجسام دارد. این ویژگی باعث می‌شود تا طول عمر مبلمان شما بیشتر شود.

تنوع رنگی بالا

به دلیل محبوبیت بالا، رنگ های متنوعی از پارچه مبلی پتینه در بازار موجود است. بنابراین برای خرید این نوع پارچه مبلی نیاز به نگرانی برای رنگ نیست و شما با هر سلیقه‌ای می‌توانید پارچه مبلی مورد نظر خود را خریداری نمایید.

ثبات رنگ در شستشو

نظافت پارچه پتینه آسان است و نیاز به مواد شوینده خاصی ندارد. اما در صورت نیاز به شستشو لازم است بدانید که پارچه پتینه در برابر آب مقاوم است و بعد از شستشو دچار تغییر رنگ یا لک های ماندگار نخواهد شد.

جنس نرم

پارچه مبلی پتینه بافت نرمی دارد و هنگام استراحت و نشستن های طولانی مدت برای افراد مشکل ساز نخواهد شد. 

بررسی انواع مبلمان با پارچه پتینه

پارچه مبلی پتینه، از پارچه مبلی هایی است که شما می‌توانید در هر دکوراسیونی از آن بهره ببرید. اما به طور کلی از این پارچه معمولا در مبل های سلطنتی و استیل استفاده می‌شود اما استفاده از آن در دکوراسیون های مدرن و مینیمال نیز کم طرفدار نیست.

مبل سلطنتی با پارچه پتینه

ترکیب مبل سلطنتی با پارچه مبلی پتینه، از محبوب ترین پارچه های مبلی در صنعت مبلمان است. پارچه پتینه در مبل های سلطنتی به دلیل ابعاد بزرگ و نمای مجللی که دارند بیشتر جلوه می‌کند و فضایی شاهانه و لوکس می‌سازد. به دلیل رنگ زرد تاج و دسته های اکثر مبلمان سلطنتی شما می‌توانید از پارچه مبلی پتینه در این مبلمان بهره ببرید.

مبل کلاسیک با پارچه پتینه

مبلمان کلاسیک تزئینات کمتری نسبت به مبل سلطنتی دارد. بنابراین مبل کلاسیک با پارچه پتینه برای کسانی که به دنبال طراحی خلوت در دکوراسیون خود هستند، مناسب می‌باشد. شما می‌توانید با استفاده از مبل کلاسیک تیره و استفاده از پارچه های پتینه رنگ گرم، دکوراسیونی زیبا و جذاب در خانه خود ایجاد کنید. 

مبل راحتی با پارچه پتینه

شاید با تعاریفی که از پارچه مبلی پتینه شنیده‌اید، این ترکیب برای شما نا آشنا باشد. اما در حقیقت با توجه به ویژگی های پارچه مبلی پتینه، می‌توانید از آن در دکوراسیون های مدرن نیز استفاده کنید. برای استفاده از پارچه پتینه در مبل راحتی بهتر است از مبل با چوب های روشن و پارچه طوسی استفاده کنید تا زیبایی دکوراسیون خود را دوچندان جلوه دهید.

قیمت پارچه مبلی پتینه

با توجه به تنوع و تفاوت در کیفیت و ویژگی های پارچه مبلی پتینه، نمی‌توان قیمت واحدی را برای آن در نظر گرفت چرا که قیمت آنها در بازار متفاوت است. اما به طور کلی پارچه هایی که از الیاف طبیعی تولید شده باشند قیمت بیشتری دارند و پارچه های تولید شده با الیاف مصنوعی قیمت و کیفیت کمتری دارند.

نتیجه گیری

در این مقاله متوجه شدید که پارچه پتینه مبل چیست.. پارچه مبلی پتینه با ظاهری منحصر به فرد و کلاسیک، گزینه‌ای ایده‌آل برای کسانی است که به دنبال فضایی نوستالژیک و صمیمی در خانه خود هستند. تنوع طرح و رنگ این نوع پارچه، دست شما را برای انتخابی متناسب با سلیقه و دکوراسیون خود باز می‌گذارد.

بازار آنلاین پارچه مبلی نساجیت، ارائه دهنده انواع پارچه مبلی از جمله پارچه مبلی پتینه در طرح ها و رنگ های مختلف می‌باشد. شما می‌توانید در وب سایت نساجیت پس از مشاهده قیمت انواع محصولات پارچه مبلی و پرده را به صورت اینترنتی به قیمت عمده ثبت سفارش نمایید. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد